maandag 5 december 2016

Van Yvonne Hontelé

Heb je wat leuks voor deze blog, "25 jaar IVN Westerveld" en ons jubileum project "Bij-Berm-Biodiversiteit". Stuur op naar ravenalbert@gmail.com 


Yvonne Hontelé:
Hierbij de foto van de hommel. Ik doe er voor de aardigheid nog een St. Jansvlinder (?) bij op een Beemdkroon en Duizendguldenkruid langs een fietspad hier vlakbij, heb ik ook dit jaar genomen. De hommel heb ik in de tuin van mijn buurvrouw gefotografeerd; de vlinder op het “kleine startbaantje” juli 2016, tijdens mijn “zeldzame-bloemenwandeling”. Als je in zeldzame planten geïnteresseerd bent, ga dan eens mee met een van de 2 wandelingen in juli. O ja, op het pad dat dwars over de Hoekenbrink loopt hebben we Wolfsklauw en Zonnedauw aangetroffen, nog niet zo lang geleden. Stuur ik nog apart. Hoeft niet op de website hoor maar misschien vind je het leuk om te zien wat wij op de wandelingen allemaal aantreffen. Er is bijna altijd iemand die fotografeert, want ik ben bezig met TopoGps en er zijn meestal ervaren planten- en vogelkenners bij. Zo leer ik al jarenlang van mijn deelnemers (vroeger ook in het buitenland).kregen een bericht en foto's van Yvonne Hontelé






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

25 jaar IVN Westerveld!